loading...
منتخب مطالب سایت ها و ایمیل ها | ایران استار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
پولدارترین خانواده حال حاضر ایران ! (عکس) 0 3337 iranstar
تفریح عجیب اعراب پولدار !+ عکس 0 609 iranstar
صحنه های ناب که فقط تو ایران خواهید دید ! (عکس) 0 552 iranstar
احساسی ترین صحنه المپیک لندن (عکس) 0 547 iranstar
حاکم دبی به همسر جدیدش این هدیه را داد !+ عکس 0 549 iranstar
بهشت واقعی در وسط بیابان !+ تصاویر 0 463 iranstar
ضعیف گیر آوردی !! (عکس) 0 427 iranstar
گیج کننده ترین عکس های دنیا !! 0 571 iranstar
شیوه جدید برای تقلب+عکس....البت با عرض معـــــــــــذرت 0 491 iranstar
دختر ورزشکار بانوی شایسته ۲۰۱۲ ایرلند شمالی شد+تصاویر 0 460 iranstar
دختر افغان , ملکه زیبایی در انگلیس شد ! + تصویر 0 566 iranstar
زیبـــــــــــــــاترین دختر جهان در سال ۲۰۱۲ + تصاویر 0 627 iranstar
دختر ۲۵ ساله با تغییر در هیکلش همه را شگفت زده کرد + عکس 0 569 iranstar
تصاویر دیدنی : لحظات به یادماندنی المپیک لندن 0 345 iranstar
این عکس ها را ببینید و شگفت زده شوید و در آخر تاسف بخورید! 0 548 iranstar
طلاق این خانوم زیبا از فوتبالیست معروف هوس باز رسانه ای شد+عکس 0 739 iranstar
اصطلاحات جالب و خواندنی پشت کامیونی 0 432 iranstar
Mahmood بازدید : 127 1391/03/30 نظرات (0)

مازیار در ملوانایران استار:

بازیکنان فصل گذشته پرسپولیس گفت: از پیشنهاد باشگاه استقلال ممنونم اما می‌خواستم به تیم شهرم خدمت کنم.


مازیار زارع در مورد امضای قرارداد با باشگاه ملوان گفت: ملوان خانه من است و من متعلق به انزلی و تیم ملوان هستم. وقت آن بود که به شهر خودم برگردم و محبت هواداران پرشور و پرشمار ملوان را جبران کنم.



وی در مورد حضور بازیکنان اسم و رسم‌دار در ملوان اظهار داشت: می‌خواهیم تیم خوبی برای فصل آینده داشته باشیم. تیم ما اصالت خود را حفظ کرده و بحث حضور ستاره‌ها در ملوان نیست و بیشتر بازیکنان بومی در ملوان حضور دارند. من، پژمان نوری و جواد شیرزاد بازیکن ملوان بودیم و البته طبیعی است در پست‌هایی که مربی احساس نیاز کند بازیکنانی را جذب کنیم.

زارع در مورد اتفاقات پرسپولیس در لیگ یازدهم خاطرنشان کرد: از هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم که دو سال من را تحمل کردند. فصل قبل، فصل خیلی بدی برای پرسپولیس بود.

وی با اشاره به عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: پرسپولیس بازیکنانی خوبی گرفته اما آنهایی هم که از پرسپولیس رفتند بازیکنان خوبی بودند. من خبر دارم در لیستی که دنیزلی به رویانیان داده بود نام 15 بازیکن نوشته شده بود و این مربی می‌خواست 15 نفر از پرسپولیس را حفظ کند اما 5 نفر را مدیریت باشگاه کنار گذاشت. با این حال به این مسئله نمی‌توان ایرادی گرفت زیرا هر شخصی طبق سلیقه خودش تیم را می‌بندد. آرزو می‌کنم پرسپولیس در فصل آینده موفق شود زیرا هواداران زیادی دارد.

هافبک جدید ملوان در مورد اینکه احتمال می‌دهد دنیزلی به پرسپولیس برگردد یا نه عنوان کرد: بعید می‌دانم دنیزلی دوباره به پرسپولیس بیاید. به نظر من همه این مسائل از قبل تعیین شده بود. اکنون رویانیان می‌خواهد یک مربی بزرگ به تیم بیاورد و همه این مسایل از قبل طرح ریزی شده بود!

زارع در مورد حمایت علی کریمی از خودش در پرسپولیس گفت:‌ پرسپولیس فصل خوبی را پشت‌سر نگذاشت و هیچ‌کدام از بازیکنان این تیم نمی‌توانند بگویند ما یک فصل خوب را داشتیم. همه بازیکنان ضعیف بودند اما من می‌خواهم یک انتقاد از محمد رویانیان کنم. رویانیان فردی بزرگ، کاربلد و خوش‌قلب است اما مشاوران او کوچک هستند و در حد و اندازه این پست نیستند. مدیر برنامه دو سه بازیکن پرسپولیس، خبرنگار هستند که چنین مسئله‌ای در شأن و شخصیت بازیکن پرسپولیس نیست.

وی تصریح کرد:‌ آنهایی که لیست مازاد را اعلام کردند باید بدانند بازیکنی که قراردادش تمام می‌شود در لیست مازاد نیست و مشاوران رویانیان به او مشاوره‌ خوبی نداده‌اند. پرسپولیس فصل گذشته بازیکنان خوبی داشت و می‌توانست بهتر نتیجه بگیرد اما افرادی به دنبال تخریب بودند و دوست نداشتند تیم نتیجه بگیرد. به همین دلیل هم حتی حرف‌های درگوشی بازیکنان فردا صبح در روزنامه‌ها منتشر می‌شد.

بازیکن فصل گذشته پرسپولیس ادامه داد: هر حرفی که در رختکن پرسپولیس زده می‌شد روز بعد در روزنامه‌ها منتشر می‌شد. به نظر من پرسپولیس امسال هم حاشیه‌های زیادی خواهد داشت مگر آنکه خیلی چیزها را تغییر دهد.

زارع در مورد اینکه علی کریمی در پرسپولیس می‌ماند یا نه، تاکید کرد: کریمی سمبل پرسپولیس است، ضمن اینکه من به رفاقت با او افتخار می‌کنم. کریمی نیازی ندارد که من از او دفاع کنم. او یک فوتبالیست بزرگ است و آنقدر جرأت و مردانگی دارد که حرف‌هایش را رک و صریح بگوید. فرقی هم نمی‌کند چه کسی مقابل او باشد. کریمی، حرفش را رک می‌زند.

وی افزود: حرفی می‌زنم که می‌خواهم همه مردم آن را بدانند؛ اینکه چند بازیکن پرسپولیس دست به دست هم دادند و مقابل مدیرعامل پرسپولیس نشستند و از کریمی بدگویی کردند. آنها به مدیرعامل و مسئولان پرسپولیس گفتند کریمی هم در داخل میدان و هم در بیرون از میدان غر می‌زند و بهتر است فصل بعد در پرسپولیس نباشد.

زارع در ادامه گفت‌وگو تصریح کرد: علی کریمی هم در جریان این مسائل هست اما هنوز آنقدر بدبخت نشده که آدم‌های کوچک بتوانند او را خراب کنند. یک پای کریمی به همه آنها می‌ارزد. کریمی نیازی به تعریف من ندارد اما خدا به او دل و جرأتی داده که کمتر کسی در فوتبال ایران چنین جرأتی دارد. او حرفش را شفاف می‌گوید.

وی یادآور شد: امیدوارم حرف‌هایی که زدم را تکذیب نکنند زیرا چنین مسائلی وجود داشته است. برخی بازیکنان پشت‌سر کریمی بدگویی کردند. او همان بازیکنی است که اگرچه روزنامه‌ها نوشتند پیراهن فونیکه سی را به طرف میثاق معمارزاده پرتاب کرد و گفت آن را یادگاری نگه دار اما در تهران هم وقتی که معمارزاده به تنهایی جریمه شد کریمی از او دفاع کرد و گفت همه تیم باید جریمه شوند نه یک بازیکن. کریمی بازیکن بزرگی است.

زارع با اشاره به حضورش در ملوان و مذاکره استقلال با او گفت: اکنون وقت آن بود که به تیم شهرم خدمت کنم و امیدوارم امسال بتوانیم هواداران پرشور ملوان را راضی نگه‌ داریم. آنها فصل سختی را پشت‌سر گذاشتند اما امسال می‌خواهیم قدرتمندانه در لیگ حاضر شویم. من، پژمان نوری و جواد شیرزاد بدون هیج ادعا و چشم‌داشتی به ملوان آمدیم تا به این تیم کمک کنیم و سال خوبی را برای این تیم در لیگ رقم بزنیم. مسئولان باشگاه استقلال نیز ظرف دو سه روز گذشته به من پیشنهاد دادند و من از پیشنهاد آنها ممنون هستم اما می‌خواستم در تیم شهرم بازی کنم.

برچسب ها تصاویر شخصی بازیکنان پرسپولیس , کانون هواداران باشگاه پرسپولیس , ایران استار , والپیپر ورزشی , تصاویر ورزشی , بازیکنان پرسپولیس , چت روم پرسپولیسی ها , تصاویر شخصی فوتبالیست ها , فوتبال , همه چیز در مورد پرسپولیس , تیم ملی , تصاویر بازیهای پرسپولیس , پیروزی , انجمن پرسپولیسی ها , طرفداران , نتایج لیگ برتر , پرسپولیس در جام باشگاه ها , سایت پرسپولیس , سایت ضد استقلالی , لنگی ها , iranstar , perspolis , kanoon havadaran perspolis , piroozi , chat room perspolis , anti esteghlal , tarafdaran piroozi , بیوگرافی , زندگیناه ی بازیکنان پرسپولیس , کادر فنی پرسپولیس , مدیران , پرسپولیس , اسپانسر پرسپولیس , عکس تیمی پرسپولیس , فوتبال ایران و جهان , فوتسال , حاشیه های فوتبال , خبرگزاری های فوتبال , تصاویر زیبا , لطیفه , فوتبال جهان , کلوب فوتبالی , قرمزته , آنتی بلو , آنتی استقلال , تالارگفتمان , کریمی , علی کریمی , محمد نوری , ردکارت , رویانیان , اخبار نقل و انتقالات , رزبلاگ , rozblog , علی عسگر , فوتبال ایران , چتروم پرسپولیسی , محل تجمع پرسپولیسیها , تمام قرمز , عکس های کمیاب , فوتبالیست ها , بهترین فوتبالیست ایران و جهان , اطلاعات ورزشی , طرفداران تیم پرسپولیس , دربی , آمار پرسپولیس , حاشیه های فوتبال ایران , پرسپولیس زلزله , محبوب ترین تیم ایران , محبوب ترین تیم جهان , محبوب ترین فوتبالیست جهان , بهترین های فوتبال , چت روم ایرانی , چت روم فارسی , بهترین سایت فارسی , بهترین سایت پرسپولیسی , مازیار زارع , آخرین نقل و انتقالات پرسپولیس , مازیار در ملوان , مازیار و پژمان , ملوان بندر انزلی , maziyar , zare , maziyar zare , عکس های مازیار زارع , سرنوشت مازیار زارع در پرسپولیس ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    آیا پرسپولیس می تواند در فصل جاری قهرمان لیگ شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 133
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 56
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 392
  • باردید دیروز : 71
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 758
  • بازدید ماه : 1,795
  • بازدید سال : 11,545
  • بازدید کلی : 222,084
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی

    ----------------------------------------

    رنک الکسا